Nytt träningsprogram

Hej,

Satt halva dagen igår och skruvade på ett nytt träningsprogram. Eftersom jag är i princip varje dag på gymmet så behöver jag dela upp kroppen. Varannan dag överkropp, mage och rygg, nästa dagen underkropp, mage och rygg. Nytt träningsschema ligger under fliken Träning. 
Anledningen till att jag börjat funderar med detta är att jag har fått ont i min höft. Jag har inte ont när jag tränar men sen kommer det. Djupt inne i höften typ… lite molande, kan vara överansträngning eller nåt. Får testa en vecka eller två innan jag utvärderar. Så igår var första gången jag körde överkropp, mage och rygg på gymmet. Kändes lite konstigt men man vänjer sig.
Som jag skrivit tidigare tänkte jag luta mig lite mer mot Paleo, just för att testa och se vad som händer med kroppen. Just detta med att plocka bort mjölkprodukterna. Hittade ett recept på morotsris och köttbullar men det var lite sisådär. Köttbullarna var smaklösa, så nästa gång gör jag som vanligt. Men morotsriset var helt okej, ska bara tillsätta lite vitlök nästa gång för att få lite mer smak.
 
Morotsris
4 portioner
350 gram morötter
havssalt
kokosfett
Skala och riv morötterna. Stek morötterna sedan i kokosfett och tillsätt lite havssalt. Sänk värmen och låt stå en lite stund så att morötterna mjuknar.

Du kanske även gillar

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.